Πολιτική επιστροφών / αλλαγών

Εάν δεν είστε πλήρως ικανοποιημένοι από την αγορά σας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Εάν επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα πωλήσεων (+30) 2411 811307 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:30 – 19:30).

Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται:
  • Κάλτσες και καλσόν
  • Εσώρουχα
  • Μαγιό

Προϋποθέσεις αλλαγής:

  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
  2. Η αλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
  3. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο) και να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες/barcodes) και η συσκευασία του να είναι αυτή που συνόδευε το προϊόν κατά την παραλαβή
  4. Η αποστολή θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά με μία εκ των δύο εταιριών ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική ή ΕΛΤΑ πόρτα πόρτα)
  5. Σας ενημερώνουμε ότι η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές η φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
  6. Η πολιτική των δωρεάν αλλαγών ισχύει μόνο για την πρώτη αλλαγή και κάθε νέα αποστολή θα επιβαρύνεται με μεταφορικά έξοδα 4.00€. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν είναι μεγαλύτερης αξίας από το προηγούμενο και πρέπει να καλυφθεί η διαφορά, αν ο πελάτης επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε επιβαρύνεται με έξοδα αντικαταβολής +3,5€.

Προϋποθέσεις επιστροφής:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις και να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
  2. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
  3. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο) και να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες/barcodes) και η συσκευασία του να είναι αυτή που συνόδευε το προϊόν κατά την παραλαβή
  4. Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή), κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή και μέσω Paypal.
  5. Κατά την επιστροφή χρημάτων επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα (6€) και η αποστολή των εμπορευμάτων θα γίνεται αποκλειστικά με εταιρεία μεταφορών που θα σας υποδείξουμε.

  6. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε άλλη τράπεζα πέρα των συνεργαζόμενων με την επιχείρηση, τα έξοδα εντολής της τράπεζας επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
  7. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση.
  8. Για να κάνετε αίτηση επιστροφής χρημάτων συμπληρώστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ.

Ακύρωση παραγγελίας

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή και παράδοση σε courier, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο (+30) 2411 811307 αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας σας.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε δεδομένης της ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικά ελαττώματα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας 2411 811307 (ώρες επικοινωνίας: 09:30 – 19:30, ημέρες: Δευτέρα έως Παρασκευή) ή/και στο info@muststore.gr δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο εμπόρευμα προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να κάνετε χρήση του πιστωτικού σας υπολοίπου για τέσσερις (4) μήνες, ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση.